Sunday, December 21, 2014

Pergiku Bakal Lama Tapi Bukan Selalu

*Fuuhhh sapu habuk ~~~
Lama juga gua tak buka blog ni...Entry Overland Malaysia-Thailand-Cambodia-Vietnam pun gua tak buat lagi,maaflah selain dari pemalas gua juga turut busy atas urusan kerja,gua baru balik dari outstatio selama 3 minggu di rural section di Sarawak..fuhh travell free woi satu sarawak ,yang ni pun tangguh dulu la ye.!
Saja gua nak kabar dekat sini,next trip will be,gua punya big trip setakat ni merangkumi Beijing-Xian-Chengdu-Kunming,sebenarnya nak ke harbin juga,tapi partner gua bagi alasan,kita geng makan sambal belacan mana nak tahan bawah zero degrees.
Sebenarnya route yg gua nak buat mula mula,adalah sambung balik dari penamat yang sebelum ni,tapi atas sebab masa dan cuti yg tak panjang,walaupun gua dapat cuti sebulan,kah kah kah.
So route ini akan merangkumi China sahaja,so Danang to Kunming terpaksa next trip,kalau tak ,tak hensemlah route #JangKetemuJohnLennon #SerembanKeLiverpool .So gua start pada 18 january dan ending 31 january,semoga di permudahkan perjalan gua,Nanti gua cerita pasal route ni ,ok? Untuk sebarang pertanyaan boleh direct ke FB gua. Untuk kita kogsi pengalaman,atau join trip backpack sama2 kemudian hari nanti.

https://www.facebook.com/mohddzuliqram

Dari Kuala Lumpur ke Beijing ke Xian,ke Chengdu,Ke Kunming.

No comments:

Post a Comment